The Metamorphosis


Friday, June 11, 2004

انتلک

امشب با دو تا انتروپولوژیست (فرهنگ شناس) عجیب و یک مهندس خوشگل رفتم سینما؛ فیلم قهوه و سیگار (Coffee & Cigarettes). از اون فیلم انتلک هاست که هر جایی نداره هر کسی هم نمی ره. راستش، آخر هفته پیش بنا به دلایلی فیلم Raising Helen را رفته بودم یک خورده عذاب وجدان داشتم. نه اینکه Raising Helen فیلم خوبی نیست، خیلی بهتر از Ya Ya Sisterhood است که ... من بهتره حرف نزنم ...
اگر دورو بر ما هستید سینمای روبروی South Coast Plaza فیلم قهوه و سیگار را نشون می ده، برید ببینید بعدشم برید تو Gipsy Den یک قهوه و سیگاری بزنید. پا خواستین زنگ بزنین من پایه ام.
...
یکی از این فرهنگ شناسها را واسه بار اول می دیدم، اهل رومانی هست و بزودی دکتراشو می گیره. موضوع تزش "مد در پاریس و تهران" است. شش ماه واسه تزش رفته ایران، یک کمم فارسی بلده. به نظر شما با حال نیست؟ من که بهم خیلی خوش گذشت. داستانهاش واقعا خنده داره...
اون یکی فرهنگ شناس عجیب تره، ولی اونو چند وقتیه که می شناسم حالا بعدها در موردش می نویسم. تازه کار تره، و تا اونجایی که من فهمیدم در مورد مهندسهای ایرونی مهاجر تحقیق می کنه. منم یک نمونه آزمایشی واسش هستم. فرهنگ شناسی هم رشته خنده داریه. تا حسودیم نشده بگم که منم در مورد جریان نشتی! تحقیق می کنم!!!
و اما اون مهندسه، اونم یک خورده عجیب غریبه ولی تو یک فضای دیگه. حسابی منو سر کار گذاشته. راستش من خودم سر کار رفتم، آدمیزاده دیگه کاریش نمیشه کرد.
...
قبل از فیلم رفتیم تو یک کتابفروشی و من سه تا کتاب خریدم.
The Metamorphosis که خوب همین جاست و باید به عنوان دکور داشته باشمش. Nausea که همسایه هست و احترامش واجبه، و Breakfast of Champion که هیچ ایده ای ندارم که چی هست. به اون پسر رومانیای گفتم واسم انتخاب کنه اونم چند تا کتاب پیشنهاد کرد منم اینو از توشون انتخاب کردم. حالا بعدا که خوندمش بهتون می گم چه جوری بود. فعلا بهتون بگم که نویسندش Kurt Vonnegut هست و اینجاست.




|

........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home