The Metamorphosis


Monday, June 21, 2004

کنسرت

ديروز (يکشنبه شب) يک کنسرت نطلبيده رفتم که مراد بود مثل آب نطلبيده. يکی از دوستام که از مدتها پيش واسه کنسرت بليط گرفته بود کاری واسش پيش اومده بود، منم فداکاری! کردم به جاش رفتم کنسرت.
می گن يک مرده شور بوده تو شهر ما، که هر وقت از خانواده متوفی انعام زياد می گرفته می گفته انشالله هميشه يکی از شما بميره!
...
کنسرت گروه Fleetwood Mac بود. اينم قسمتی از آخرين آهنگی که اجرا کردند. اسم آهنگ Don't Stop است.


If you wake up and don't want to smile,
If it takes just a little while,
Open your eyes and look at the day,
You'll see things in a different way.

Don't stop, thinking about tomorrow,
Don't stop, it'll soon be here,
It'll be, better than before,
Yesterday's gone, yesterday's gone.

Why not think about times to come,
And not about the things that you've done,
If your life was bad to you,
Just think what tomorrow will do.

Don't stop, thinking about tomorrow,
Don't stop, it'll soon be here,
It'll be, better than before,
Yesterday's gone, yesterday's gone.
...


...
من با اين گروه تو راه Mammoth آشنا شدم. يکبار که با يکی از دوستام رفته بوديم واسه اسکی، چهارصد و سی و هشت بار تو راه Mammoth به يکی از سی دی های اين گروه گوش داديم! طبيعيه که دوستم هم تو کنسرت با ما بود.
...
وقتی که اين آهنگ آخر را داشتند می خوندند من اولش Yesterday را Destiny شنيدم. واسه خودم داشتم تعبيرهای فلسفی می کردم که شنيدم بغل دستيم داره واسه خودش Yesterday زمزمه می کنه ، خيالم راحت شد.
...
فرق کنسرت خارجی با ايرونی اينه که تو کنسرت خارجی مردم وقتی از در کنسرت می رن بيرون کفشاشون دستشون نيست. امان ار اين پاشنه های بلند! خوبی ما ايرونيا اينه که همه کاری را انجام می ديم البته اونجوری که خودمون دلمون می خواد.
...



|

........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home