The Metamorphosis


Wednesday, May 12, 2004

من یک دختر تیپیکال ایرونی نیستم

مستیم عالمی داره. تا مستم اینو بنویسم که اگر مستیم بپره دیگه نمی نویسمش؟ خدا کنه این لیکرز* یکی دو تا بازی بعدیشم ببره من یک خورده برم "بار" عرق خوری و آزادی و آزادگی؟
...
یک سری جمله هایی را که تازگیها خیلی می شنوم و هربار که می شنوم یک علامت سوال گنده تو کلم می آد اینه که: "شانس اوردی که من یک دختر ایرونی تیپیکال نیستم؟" ؛ "مواظب باش این حرف رو به دختر دیگه ای نزنی، ممکنه ناراحت بشه! همه دخترهای ایرونی که مثل من نیستند؟"؛ "اگر من یک دختر ایرونی تیپیکال بودم از این حرفت خیلی ناراحت می شدم؟"؛ "حالا شانس اوردی که من واسم این حرفها مهم نیست ولی اگر من یک دختر ایرونی تیپیکال بودم, الان ...."؛ و ...
میشه یکی به من بگه این ماجرای دختر تیپیکال ایرونی چیه؟ که هیچ کدوم از دختر ایرونیا نیستند ولی فکر میکنه که همه دخترای دیگه هستند؟
همه لنگه کفشاتون رو آماده کنین می خوام یک رازی رو فاش کنم: "همتون دخترای تیپیکال ایرونی هستین؟"؛ به قول یک جامعه شناس
"Culture is what make you the way you are"
انگار اینم یکی از فرهنگهای دختر ایرونی بودنه که بگن "من یک دختر تیپیکال ایرونی نیستم؟"
...
اگر یک روز گذارتون به یک دختر ایرونی غیر تیپیکال افتاد لطفا شماره تلفن من را بهش بدین. آخ من حوصله دخترهای ایرونی تیپیکال رو ندارم. می دونین که من یک پسر ایرونی تیپیکال نیستم
...
خداییش مستیم عالمی داره، برم بخوابم که فردا باید برم صبحانه؟



|

........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home