The Metamorphosis


Monday, May 10, 2004

تصمیم گیری یا انتخاب
Decide or Choose


ساعت حدود 3:30 بعد از نیمه شبه و من یک دلهره خیلی عجیبی دارم، یک جور ترس! (هی، تویی که ساعت 12:30 نصفه شب از کافی شاپ تا خونتون پیاده رفتی، تو حست در چه حاله؟)
امشب جلسه آخر کلاس دگردیسی یکی از دوستام بود، من را دعوت کرد من هم هزار تا بهانه داشتم که نرم ولی رفتم. خیلی، خیلی، خیلی هم بهم خوش گذشت. ولی الان ته دلم خالیه! فکر کنم یک چیزی رو دارم می فهمم، لمس می کنم. و این خیلی ترسناکه. چقدر گریه کردن خوبه، آدم خودش را باهاش ساکت می کنه!
از الان من انتخاب می کنم که توی زندگیم دیگه هیج وقت هیچ تصمیمی نگیرم
تصمیمهایی که تو زندگیتون گرفتین مرور کنین. بزرگترین تصمیمی که گرفتین چی بوده؟ امریکا اومدن، کار، رشته تحصیلی، دوست پسر یا دختر، ازدواج، ... ؟
...
(بعدا کاملش می کنم، الان دارم از خواب می میرم)
هی تویی که اینجا رو میخونی، من خیلی، خیلی، خیلی دوست دارم. واسه همینم می خوام این کلاس دگردیسی رو تجربه کنی



|

........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home