The Metamorphosis


Wednesday, September 22, 2004

سيک

می گن سيکها تو عمامشون مو دارند. ماجرا از اين قراره که سيکها موهاشون رو هيچ وقت کوتاه نمی کنن. دليل تاريخيشم مربوط به زمان حمله مسلمانهاست. سيکها جنگنده های دلاوری بودند و واسه اينکه شناخته بشن موهاشون رو کوتاه نمی کردند.
حالا چی شد من ياد سيکها افتادم. آهان، چند روزيه که ما پسرهای لاگونا، تصميم گرفتيم که ريش بزی بذاريم. ولی هر صبح وسطهای ريش زدنم يک دفعه می گم فاک، دوباره يادم رفت. امان از دست اين حواس پرتی. اشکال نداره، من که عقب نشينی نمی کنم حالا چه با علامت، چه بی علامت.
...
آقای پاور، روابط عمومی سابق، ديشب عدد اعلام نکرد من مجبور شدم بمونم تو خونه حوصلم سر رفت. البته يک کم کارام رو هم کردم.
...
و خدمتتون عرض کنم که من دوباره جای سفت شاشيدم، من چرا همش چيزها رو قاطی می کنم؟



|

........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home