The Metamorphosis


Thursday, November 11, 2004

10 سال تاخير

يادم نيست فينال جام جهانی 1994 فوتبال را کجا و با کيا ديدم، هر چی زور زدم يادم نيومد. يادمه که بازی بين برزيل و ايتاليا بود و من طرفدار ايتاليا بودم و آخرشم باخت و برزيل قهرمان شد. حساب که می کنم سال سوم دانشگاه بودم ولی بقيش يادم نيست. ولی مطمئنم که اونروز از ذهنم گذشت که چه کيفی ميده آدم اين بازی را تو ورزشگاه ببينه. 10 سال بعد آقای روماريو تصميم گرفت بازنشست شه، همه هم تيميهای اون موقعش را صدا کرد که به ياد اون روز، تو همون شهری که قهرمانی را جشن گرفته بودند جمع شن و بازی آخرش را انجام بده. منم دورو بر لوس آنجلس سر در اوردم، همکارم و يکی از پايه های الواطيهام برزيلی بود، اتفاقا شوهر خواهرشم همبازی روماريو تو تيم 94 بود. فقط بازی ديگه با ايتاليا نبود ولی از اين می شه گذشت وقتی که مهمون مازينهو باشی.
...
حالا بايد بشينم يک کم فکر کنم ببينم ده سال ديگه قراره چه کار کنم؟



|

........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home